Bedrijven hebben oneindig veel mogelijkheden om zich te profileren met ‘content’. Hierin schuilt meteen ook de uitdaging. Hoe kom je tot effectieve productie en distributie van content? 

Strategie en kalender

Met welke thema’s wil je je profileren? Welke communicatiemiddelen zet je in? Welke experts schuif je naar voren? Waar treed je naar buiten? Hoe ga je daadwerkelijk de dialoog aan? Deze vragen worden beantwoord in een contentstrategie en een contentkalender. Dit zorgt ervoor dat een organisatie zich gefocust, gepast en gepland laat horen en zien.

Van ontwerp tot uitvoering

Ravestein & Zwart ondersteunt organisaties bij het ontwerp van hun contentstrategie. Hierbij bepalen we samen met u doelen en doelgroepen. Wilt u uw reputatie versterken? Gevonden worden via Google? Bestaande relaties verbeteren? Nieuwe contacten leggen? Daarna  bekijken we met welke thema’s u zich kunt profileren. Wat is uw verhaal? Op welke woorden wilt u gevonden worden? Hieruit volgt een advies over geschikte middelen en kanalen. Daarna verzorgen we (deels) de uitvoering in de vorm van contentproductie en training van medewerkers

 

Leaflet VKNC 

Hoe maak je de slag
van kennis naar content?

Wilt u weten hoe R&Z u kan helpen bij het uitventen van de kennis die in uw organisatie aanwezig is? Download hier de leaflet Van kennis naar content (pdf).


Ons portfolio

EcboWebsite

nvva_content

Miljoenennota2012

Cito2012

Webredactie: ecbo.nl  

Contentstrategie: NVvA

Vlugschrift: Miljoenennota  

Cito vraagt, Cito antwoordt 2012