Als u inhoudelijk de toon wilt zetten

Organisaties hebben vaak veel kennis in huis, maar slagen er onvoldoende in om deze effectief in te zetten als marketingtool. Gemiste kans, want kennis is dé manier om een reputatie als thought leader te vestigen en om de dialoog met doelgroepen te versterken. Wij kunnen u gericht ondersteunen bij het bedenken en maken van content die inhoudelijk de toon zet. Hierbij denken we graag mee over de middelen en kanalen waarin uw content het beste tot zijn recht komt. Wat past beter: een white paper, een thematisch magazine, een blogreeks of videocontent? In alle gevallen laten we uw experts schitteren!


Portfolio

Zoetwaren.nl

Content marketing: ABN AMRO

Aanpak verzuim VO Kansenpakker Tempo-Team
Paritaire portal: 
zoetwaren.nl

Sectorrapport: 
ABN AMRO

Brochure: 
verzuim VO

HR-campagne: 
Tempo-Team

Brochure arbeidsvoorwaarden Rijk Whitepaper: Newtel Essence Rijksweb personeel Sociaal jaarverslag Rijk
Arbeidsvoorwaarden:
brochure BZK
 
Whitepaper 
Newtel Essence
 
Rijksweb
Personeel
 
Sociaal Jaarverslag
Rijk