Maak kennis met: Evelyn en Lisa!

Twee nieuwe collega’s! Net aan het werk en nu al niet meer weg te denken uit het team. Evelyn en Lisa zijn échte R&Z content makers: boordevol enthousiasme, kennis en doorzettingsvermogen. Met een ontembare nieuwsgierigheid en een passie voor het maken van content. Bovendien maken ze onze gezamenlijke lunch des te gezelliger. Anekdote: bij een van deze lunches kwamen Evelyn en Lisa erachter dat ze op dezelfde middelbare school hebben gezeten. Als scholieren zijn ze elkaar nooit tegen het lijf gelopen en ook toen hun kinderen op hetzelfde kinderdagverblijf zaten, wisten ze elkaar te ontwijken. Nu kunnen ze niet meer om elkaar heen. Is R&Z hun lotsbestemming? Of is het puur toeval? Wij zijn in elk geval blij dat ze hier terecht zijn gekomen!

Evelyn Fransen (33)

Vanaf oktober werkt Evelyn bij R&Z als tekstschrijver, projectmanager en adviseur. Na haar communicatiestudie ging ze aan de slag in de zorg en de culturele sector. Hier ontwikkelde ze zich verder op het gebied van content, copywriting en campagnes. Nu levert ze ook binnen ons bureau direct meerwaarde. Met veel enthousiasme en nieuwsgierigheid maakt ze zich uiteenlopende onderwerpen razendsnel eigen. Vanuit haar vakkennis en creativiteit zorgt ze voor doeltreffende contentplannen en panklare copy. Waar ze het meest van geniet in haar werk? “Luisteren, de vraag achter de vraag ontdekken en dit vertalen naar creatieve en doeltreffende verhalen en content.”

Lisa van Rens (32)

Lisa werkt sinds november bij R&Z als tekstschrijver, projectmanager en specialist informatieve content. Ze is opgeleid in literatuurwetenschappen en bedrijfsjournalistiek aan de Nijmeegse Radboud Universiteit. Daarna heeft zij ruime ervaring opgedaan als (eind)redacteur bij onder andere Uitgeverij Vantilt en de Consumentenbond. De rol van specialist informatieve content is haar op het lijf geschreven. Ze duikt graag de diepte in. Hoe ingewikkelder, hoe beter. Waar ze de meeste voldoening uit haalt? “Complexe materie begrijpelijk maken: de kennis en informatie van klanten vertalen naar aansprekende, aantrekkelijke content.”