Communiceren in de taal en toon die bij je organisatie of merk past
Goede communicatie is meer dan het gebruiken van een heldere, uniforme en doelgroepgerichte taal. Als organisatie zoek je naar een eigen stijl van communicatie. Een taal die aansluit bij je identiteit en zelfs tussen de regels door uitstraalt waar jouw organisatie voor staat en gaat. In een redactionele huisstijl vallen taal en identiteit samen en ademt de communicatie de kernwaarden van een organisatie of merk. Zo laat je met taal zien wie je bent en vergroot je je geloofwaardigheid. Hoe dit in de praktijk werkt, is te lezen in het volledig herziene Whitepaper van waarden naar woorden – Hoe je als organisatie een eigen stem vindt in alles wat je schrijft en zegt. R&Z heeft de wetenschappelijke inzichten van Carl Jung, marketinggoeroes Pearson & Mark en enkele andere pioniers ‘vertaald’ naar een praktisch niveau: het schrijven van teksten. De zoektocht naar een eigen stem start met een set waardenkaarten. Samen met de specialisten van R&Z vind je de waarden én de woorden die bij jouw organisatie of merk passen. Het resultaat: een redactionele huisstijl die je herkenbaarheid vergroot. Geïnteresseerd? Of misschien zelfs wel geïntrigeerd? Neem dan contact op met Olaf van Tilburg of Ellen klein Breukink.