Rabo & Co heet het nieuwe magazine van Rabobank. Het blad is de opvolger van Dichterbij en heeft net als zijn voorganger als doel om leden te informeren over de maatschappelijke betrokkenheid van Rabobank en ze te inspireren tot participatie in de maatschappij. Rabo & Co laadt de missie van Rabobank – Growing a Better World Together – op een aansprekende manier. Het magazine heeft een landelijk deel, een regionaal deel en een lokaal deel. Zo komt Rabobank dicht bij de leden en verbindt de bank lokale, regionale, nationale en internationale initiatieven. De look & feel is dichtbij, echt, eerlijk, beweging, docu-stijl. Teksten zijn to-the-point, optimistisch, met humor geschreven en journalistiek.
R&Z schrijft de artikelen voor het lokale deel en draagt op deze manier bij aan de doelstelling van Rabobank Rijk van Nijmegen om de betrokkenheid bij de lokale samenleving, Nijmegen en omstreken, te laten zien.
Druk op de onderstaande afbeeldingen voor een paar voorbeeldpagina’s.