R&Z scoort weer hoog in MT1000

R&Z is het op één na meest klantgerichte communicatiebureau van Nederland. Dat blijkt uit de jaarlijkse MT1000 – dé lijst van de beste dienstverleners van Nederland. Door een anoniem panel van zakelijke beslissers zijn we beoordeeld op klantgerichtheid, productleiderschap en excellente uitvoering. Op al deze fronten scoren we vier sterren of meer. Met onze totaalscores eindigen we, net als vorig jaar, landelijk op plaats 15 in de categorie ‘communicatieadvies’.


De scores

Klantgerichtheid ★★★★★
Bij klantgerichtheid staan we op de tweede plek. Met de volle vijf sterren is dit waar wij als bureau het hoogst op scoren. Schakelen met klanten over projecten, sparren over de content en meedenken over vorm, inhoud en boodschap. Daarin zijn we direct, pragmatisch en persoonlijk. We werken nauw samen met klanten wanneer zij daar behoefte aan hebben, maar kunnen hen ook volledig ontzorgen als dat beter uitkomt. We zien klanten altijd ook als partner: hun successen zijn onze successen. We werken samen naar hetzelfde einddoel: content die de klant én zijn doelgroepen werkelijk verder helpt.

Productleiderschap ★★★★
Content maken. Dat is onze passie. Maar ook adviseren vóór, tijdens en na het maakproces valt onder onze dienstverlening. We willen klanten niet alleen mooie content leveren, maar ook de juiste content – waar klanten echt iets aan hebben. De vier sterren zien we als bevestiging van de kwaliteit van ons werk. Daar zijn wij, als echte makers, enorm trots op.

Excellente uitvoering ★★★★
Met een pragmatische werkhouding, snel schakelen binnen het bureau en een intieme samenwerking zorgen we ervoor dat we altijd leveren. Als collega’s vullen we elkaar goed aan met verschillende expertises, maar kunnen we ook voor elkaar invallen waar dat nodig is. Want we weten: the show must go on, zeker bij een ‘viersterrenbureau’.


Content & communicatieadvies

R&Z is van oorsprong een inhoudelijk georiënteerd contentbureau. Een bureau waarbij advies en uitvoering vaak op een natuurlijke manier samengaan. Voor ons als maakbedrijf zijn de hoge scores in de categorie communicatieadvies daarom extra eervol. Adviseren is iets wat we – bewust en onbewust – steeds vaker doen. We denken graag mee over vorm, inhoud en boodschap, vóór, tijdens of na het maken van de content. De positie in de ranglijst bevestigt voor ons dat onze input en groeiende expertise in het communicatievak gewaardeerd worden. Dat het meedenken – van begin tot eind – als positief ervaren wordt. Dat is natuurlijk fijn om te horen. Ook is het een teken dat we vooral door moeten gaan met content maken, adviseren, produceren en ontzorgen. Dus: klanten, bedankt!