R&Z heeft mee mogen werken aan het nieuwe ledenmagazine van Rabobank: Rabo & Co. Dit blad is de opvolger van Dichterbij. De missie van Rabobank blijft hetzelfde: Growing a Better World Together.
Hoe vertaal je zo’n mooie missie naar een magazine? In Rabo & Co informeert Rabobank haar leden over haar maatschappelijke betrokkenheid én inspireert hen tot participatie in de maatschappij. Samen kom je verder. Het magazine heeft een landelijk deel, een regionaal deel en een lokaal deel; allemaal met de juiste look & feel.
R&Z en Rabobank Rijk van Nijmegen
R&Z helpt de teksten in Rabo & Co lokaal zo aansprekend mogelijk te maken. De teksten moeten direct en duidelijk zijn, optimistisch en met humor geschreven. De lezer moet zich echt betrokken voelen en tevreden zijn met de bank die hij of zij heeft gekozen. Rabobank en R&Z mogen trots zijn met een nieuw ledenmagazine. Op naar de volgende editie!
Wil jij ook tekstuele ondersteuning bij het maken van communicatie-uitingen? Bel dan eens met Ellen klein Breukink (024) 38 22 782 of stuur haar een mail. Ellen is onder andere thuis in de domeinen zorg & welzijn, onderwijs, financiën en infrastructuur. En haar adagium is: schrijf niet op wat iemand vertelt, maar wat iemand eigenlijk wil vertellen.